مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-21سياسي

بخش قابل توجهی از سارقان دستگیر شده سرقت اولی هستند


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش هشت درصدی سرقت در استان، گفت: بخش قابل توجهی از سارقان دستگیر شده، سرقت اولی هستند.

- بخش قابل توجهی از سارقان دستگیر شده "سرقت اولی" هستند ایسنا/کرمانشاه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش هشت درصدی سرقت در استان، گفت: بخش قابل توجهی از سارقان دستگیر شده، سرقت اولی هستند.

سردار علی اکبر جاویدان با حضور در ایسنای کرمانشاه، از امنیت به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه یاد کرد وافزود: امنیت نیازی همیشگی است و همواره باید برای تامین و حفظ و ارتقای آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تامین امنیت از عهده یک دستگاه به تنهایی بر نمی آید، گفت: در هیچ جای دنیا یک نهاد یا یک دستگاه نمی تواند به تنهایی در سطح جامعه امنیت ایجاد کند و این امر مستلزم آن است که همه دستگاه ها و نهادها و تمام اقشار جامعه پای کار بیایند.

جاویدان با بیان اینکه فاصله امنیت و ناامنی بسیار کم است، گفت: شلیک یک گلوله می تواند یک محله را ناامن کرده و حس ناامنی در افراد ایجاد کند، بنابراین حفظ و نگهداری امنیت موضوع بسیار حساسی است که همه باید در تامین آن مشارکت داشته باشند.

باید سرچشمه جرائم را خشک کنیم جاویدان رفع بسترهای جرم و ناامنی را هم یکی از راه های موثر در تامین و حفظ و نگهداری امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش قابل توجهی از سارقان دستگیر شده سرقت اولی هستند

بخش قابل توجهی از سارقان دستگیر شده سرقت اولی هستند