مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-21سياسي

ظریف: می توانیم انتخاب کنیم؛ اسیر گذشته بمانیم یا صلح برای همه را برگزینیم


می توانیم انتخاب کنیم که یا اسیر گذشته باقی مانده و عدم ثبات و تنش ادامه یابد و یا اینکه با همکاری یکدیگر صلح، امنیت، - وزیر خارجه کشورمان گفت: می توانیم انتخاب کنیم که یا اسیر گذشته باقی مانده و عدم ثبات و تنش ادامه یابد و یا اینکه با همکاری یکدیگر صلح، امنیت، ثبات و شکوفایی را برای همگان برگزینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف با قرار دادن لینک سخنرانی اش در جلسه شورای امنیت پیرامون اوضاع در خلیج فارس در صفحه توییترش نوشت: می توانیم انتخاب کنیم که یا اسیر گذشته باقی مانده و عدم ثبات و تنش ادامه یابد و یا اینکه با همکاری یکدیگر صلح، امنیت، ثبات و شکوفایی را برای همگان برگزینیم.

این انتخاب باید برای همه بدیهی باشد.

محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان در نشست شورای امنیت که به ریاست لاوروف وزیر خارجه روسیه و با حضور وزیرخارجه چین و تعداد دیگری از وزرا برگزار شد با اشاره به پویش صلح هرمز اظهار داشت: این ابتکار متکی به مسئولیت هر کشور در منطقه برای تضمین صلح، ثبات و رفاه همسایگان و انتفاع همگان از آن است.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: تجویزهای غلطی چون خرید امنیت از دیگران، بدست آوردن امنیت در ازای ناامنی همسایگان و کسب هژمونی منطقه ای مسبب عواقب ناگواری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: می توانیم انتخاب کنیم؛ اسیر گذشته بمانیم یا صلح برای همه را برگزینیم

ظریف: می توانیم انتخاب کنیم؛ اسیر گذشته بمانیم یا صلح برای همه را برگزینیم