مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-21اقتصادي

پوشش 90 درصد از هزینه بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت/13 میلیارد تومان پرداخت شد


مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پرداخت 90 درصد هزینه بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت خبر داد و گفت: هزینه بیماران کرونایی همچون دیگر بیماران با مراجعه به مراکز دولتی و دانشگاهی توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شاهدخت فتحی بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی داشته هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: روز سوم آبان ماه سالروز تاسیس بیمه همگانی است که به این منظور هفته منتهی به این روز را هفته بیمه سلامت نام گزاری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: شعار روز نخست این هفته بیمه سلامت پوشش بیمه همگانی و حفاظت مالی از بیمه شدگان است، رایگان کردن بیمه تمامی افراد فاقد دفترچه در ابتدا زیان بالایی به سازمان بیمه سلامت وارد کرد چرا که حفاظت مالی از بیمه شدگان به طور دقیق کارشناسی نشده بود.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه هزینه های این مجموعه از بودجه عمومی دولت تامین می شود، افزود: در سال 96 حفاظت مالی از بیمه شدگان جدی تر شد، به گونه ای که افراد فاقد تمکن مالی تحت پوشش بیمه رایگان سلامت قرار گرفتند.

فتحی بیرانوند با اشاره به فعالیت 33 دفتر پیشخوان بیمه سلامت در ساراسر لرستان، بیان داشت: درصدد دفزایش دفاتر جهت سهولت دسترسی شهروندان به خدمات بیمه سلامت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 90 درصد از هزینه بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت/13 میلیارد تومان پرداخت شد

پوشش 90 درصد از هزینه بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت/13 میلیارد تومان پرداخت شد