مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-21اقتصادي

پالس مثبت مجلس به بازار سرمایه؛ منتظر کاهش قیمت ها باشیم؟


نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه ای دو ساعته به صورت غیرعلنی مشکلات بازار به ویژه در بخش صنعت، فولاد و واردات مواد اولیه را بررسی کردند که خروجی این جلسه حکایت از اتخاذ تصمیماتی برای کنترل قیمت ها و همچنین کاهش نرخ ارز و تثبیت بازار بورس دارد .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه‌ای دو ساعته به صورت غیرعلنی مشکلات بازار به ویژه در بخش صنعت، فولاد و واردات مواد اولیه را بررسی کردند که خروجی این جلسه حکایت از اتخاذ تصمیماتی برای کنترل قیمت‌ها و همچنین کاهش نرخ ارز و تثبیت بازار بورس دارد اما آیا این اقدامات قیمت‌ها را کاهش خواهد داد یا نه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امروز مجلس میزبان علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت پشت درهای بسته بود تا دلایل گرانی ها و مشکلات حوزه صنعت، فولاد، واردات مواد اولیه صنعتی و بازار سرمایه با حضور وزیر تازه نفس بررسی شود.

با علنی شدن نشست پارلمان محمد باقر قالیباف رییس مجلس توضیح داد:« در این جلسه درباره مسائل اقتصادی با اولویت وزارت صمت در حوزه قیمت ها، تأمین و توزیع کالا و روش های آن و مسائل مربوط به فولاد و شرکت های فولادی با هماهنگی وزارت صنایع بحث و بررسی صورت گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد همچنین برای تأمین کالا و تهاتر و اصلاح روند صادرات و واردات و تأمین ارز نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالس مثبت مجلس به بازار سرمایه؛ منتظر کاهش قیمت ها باشیم؟

پالس مثبت مجلس به بازار سرمایه؛ منتظر کاهش قیمت ها باشیم؟