مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-21سياسي

اقدام به موقع آبفای قم از بروز بحران در شهر جلوگیری کرد


معاون امور عمرانی استانداری قم تأخیر در رفع حادثه و اصلاحات بر روی خط لوله اصلی 1400 میلی متر رینگ غربی قم را منجر به حادثه گسترده تر دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی در بازدید از عملیات رفع حادثه و اصلاح و بهسازی شیرآلات خط لوله اصلی رینگ شرقی قم گفت: با آسیب شناسی و ورود به موقع شرکت آب و فاضلاب برای رفع این حادثه، از خسارت ها و آسیب های بیشتر جلوگیری شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق در خصوص رفع این حادثه و طرح موضوع در جلسه مدیریت بحران استان و برگزاری جلسات کارشناسی اظهار کرد: برای انجام عملیات رفع حادثه برنامه خوبی تدوین و با مشارکت تمام دستگاه های اجرایی این کار از صبح روز یک شنبه آغاز شد.

معاون امور عمرانی استاندار قم تلاش گسترده اکیپ های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب را در رفع این حادثه مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این کار نشان داد که آبفای استان ظرفیت لازم را برای مواقع بروز بحران و رفع حوادث گسترده را در شبکه آبرسانی شهر دارد.

وی رفع حادثه این خط لوله را در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: باید در این مقطع برای رفع این حادثه ورود می کردیم و چاره ای جز این راه وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به موقع آبفای قم از بروز بحران در شهر جلوگیری کرد

اقدام به موقع آبفای قم از بروز بحران در شهر جلوگیری کرد