مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-21حوادث

پایداری امنیت نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است


 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امنیت مرزها، نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است که وظیفه خود می دانیم این امنیت در سایه این تعامل و همکاری پایدار بماند.

- ایسنا/خراسان جنوبی  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امنیت مرزها، نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است که وظیفه خود می دانیم این امنیت در سایه این تعامل و همکاری پایدار بماند.

سرهنگ ناصر فرشید، امروز چهارشنبه 30 مهرماه در جلسه هم اندیشی با علما و بزرگان اهل سنت خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم خوب عمل کرده تا جایی که در سطح استان، میزان کشفیات مواد مخدر و سرقت ها به بیش 70 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 22 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است، افزود: امنیت مرزها، نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است که وظیفه خود می دانیم این امنیت در سایه این تعامل و همکاری پایدار بماند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: عده ای قصد دارند امنیت شهرهای مرزی را در مرزهای شرقی به ویژه افغانستان از بین ببرند و ما امروز در این نشست قصد داریم تا با افزایش تعامل و تبادل اخبار از مرزها برای خنثی کردن توطئه های دشمن به موقع برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری امنیت نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است

پایداری امنیت نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است