مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-21اقتصادي

پوشاک، لوازم یدکی و لوازم خانگی در صدر کالاهای قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل قاچاق کالا در کشور اظهار داشت: واردات برخی کالا ها به دلیل حمایت از تولید داخلی ممنوع اعلام شده است، - علی جدی با بیان اینکه لوازم یدکی، پوشاک و لوازم خانگی، عمده ترین کالای قاچاقی در کشور محسوب می شوند، گفت: نباید گذاشت که برخی مناطق آزاد کشورمان که معاف از مالیات هستند، به مناطقی برای ورود کالای قاچاق تبدیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل قاچاق کالا در کشور اظهار داشت: واردات برخی کالا ها به دلیل حمایت از تولید داخلی ممنوع اعلام شده است، اما شاهد حضور این کالا های وارداتی در بازار هستیم و این نشان می دهد که به طور قاچاق وارد کشور شده اند و مجلس شورای اسلامی در این راستا در حال تحقیق و بررسی است تا اقدام موثر و قاطعانه ای انجام دهد و نتیجه این اقدامات به زودی اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: طلا، البسه و پوشاک، لوازم خانگی، سیگار، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، رایانه و قطعاتش به همراه لوازم یدکی و .

جزو کالا هایی هستند که به طور عمده قاچاق می شوند و در شرایط بحران اقتصادی فعلی کشورمان، سه گروه عمده کالا های لوازم یدکی، لوازم خانگی و پوشاک بیشترین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشاک، لوازم یدکی و لوازم خانگی در صدر کالاهای قاچاق

پوشاک، لوازم یدکی و لوازم خانگی در صدر کالاهای قاچاق