مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-21سياسي

نقض صریح قوانین خصوصی سازی در واگذاری سیلوی «کنگاور»/ دادستانی ورود کند


علی رضا ایزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسئله خصوصی سازی یکی از اتفاقات بسیار مهم و استراتژیک در حوزه اقتصاد کشور بود که مقام معظم رهبری نیز بارها از آن به نیکی یاد کرده و خواستار فعالیت بنگاه های اقتصادی خصوصی با روحیه جهادی در این زمینه در جهت رونق بازار اقتصادی کشور شده اند.

وی افزود: سیاست های کلی بند ج اصل 44 قانون اساسی در تیرماه سال 1385 به روسای سه قوه توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد که اجرای این سیاست ها واگذاری 80 درصد از سهام کارخانه ها و بنگاه های بزرگ دولتی مشمول اصل 44 را شامل می شود و زمینه تحقق اهداف مهمی از جمله سرعت یافتن روند رونق اقتصادی و توسعه کشور اجرای عدالت اجتماعی فقرزدایی و غیره شامل می شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اضافه کرد: مزایای خصوصی سازی و اجرای سیاست های بند (ج) اصل 44 قانون اساسی برکسی پوشیده نیست؛ از جمله؛ افزایش درآمد دولت از طریق فروش دارایی ها، بهبود کارآیی و عملکرد، عدم وجود مداخله های سیاسی آسیب زننده و از بین رفتن نگاه کوتاه مدت سیاسی دولت ها و افزایش رقابت است.

وی گفت: همواره مقام معظم رهبری خواستار تسریع در روند اجرایی با کیفیت این سیاست ها بوده و هستند و دولتمردان و مسئولین امر را موظف به نظارت دقیق بر روند اجرای آن و نیز تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض صریح قوانین خصوصی سازی در واگذاری سیلوی «کنگاور»/ دادستانی ورود کند

نقض صریح قوانین خصوصی سازی در واگذاری سیلوی «کنگاور»/ دادستانی ورود کند