مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-21اجتماعي

تحقق «عدالت آموزشی» با توسعه زیرساخت های ارتباطی


با توسعه زیرساخت های ارتباطاتی، در راستای تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی، در دورافتاده ترین روستاهای کشور نیز دانش آموزان و دانشجویان از امکان آموزش مجازی برخوردار شده اند.

- با توسعه زیرساخت های ارتباطاتی، در راستای تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی، در دورافتاده ترین روستاهای کشور نیز دانش آموزان و دانشجویان از امکان آموزش مجازی برخوردار شده اند.

​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اثر شیوع کرونا، شرایطی در دنیا پیش آمد و سبک های زندگی به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

یکی از حوزه هایی که تحت تاثیر قرار گرفت بخش آموزش کشورها است که بسیاری از کشورها آمادگی لازم را برای مواجهه با این پدیده را نداشتند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، آموزش مجازی به عنوان یکی از راه کارهای تحقق این امر موردتوجه قرار گرفت.

در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارائه ویدئوی جدیدی از ایران هوشمند ، توسعه ارتباطات روستایی در راستای تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی را موردتوجه قرار داده است.

اگر توجه ویژه دولت دوازدهم به موضوع توسعه زیرساخت های ارتباطی باهدف تحقق عدالت ارتباطی در تمامی شهرها و اکثر روستاهای بالای 20 خانوار کشور نبود، امروز این نوع آموزش برای برقراری عدالت آموزشی ممکن نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق «عدالت آموزشی» با توسعه زیرساخت های ارتباطی

تحقق «عدالت آموزشی» با توسعه زیرساخت های ارتباطی