مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-21سياسي

مصوبه کمیسیون آیین نامه برای ارائه گزارش سفر نمایندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست صبح امروز تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: - سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گزارش سفر نمایندگان یک هفته پس از انجام سفر باید به مجلس ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست صبح امروز تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع سفر های خارجی نمایندگان و ارائه گزارش این سفر ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد که گزارش سفر های خارجی نمایندگان یک هفته پس از انجام سفر به مجلس ارائه شود و در مورد سفر های داخلی هم این سفر ها جزو ماموریت محسوب نمی شود و نمایندگان حق ماموریتی برای آن دریافت نمی کنند و ملاک سفر در این مصوبه امروز کمیسیون تنها سفر های خارجی است.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت:، اما در این ارتباط که این گزارش توسط نماینده ارائه شود یا رییس هیأت اعزامی اعم از هیأت کمیسیونی، گروه دوستی، فراکسیونی و .

به جمع بندی نرسیدیم و با توجه به مصادیق متعدد در این باره بنا شد در باره هر کدام تصمیم لازم اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون آیین نامه برای ارائه گزارش سفر نمایندگان

مصوبه کمیسیون آیین نامه برای ارائه گزارش سفر نمایندگان