مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-21اجتماعي

پیشنهادهای کاهش آلودگی هوا در پاییز کرونایی


درحالی آلودگی هوای پاییزی در کلانشهرهای کشور به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق آغاز شده که وزارت بهداشت نسبت به تشدید کرونا در شهرهای آلوده هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، در این بین سازمان حفاظت محیط زیست پیشنهاداتی مانند ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت، کنترل معاینه‌فنی خودروها، ممنوعیت ورود برخی کامیون‌ها به تهران و.

را به ستاد ملی مقابله با کرونا داده و حتی برخی از آن‌ها در کارگروه آلودگی هوای تهران نیز به تصویب رسیده است اما باید دید که در این پاییز سخت که قرار نیست باد و باران هم کمک چندانی به کاهش آلودگی هوا بکند، دستگاه‌های مختلف این پیشنهادات را با چه کیفیتی اجرا خواهند کرد؟ کیفیت هوا در تهران طی روزهای پایانی مهر (از تاریخ 20 تا 27 مهر ماه) به طور مداوم آلوده و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

برخی دیگر از کلانشهرها مانند اراک و البرز نیز طی روزهای اخیر با آلودگی هوا مواجه بودند و سازمان هواشناسی نیز روز گذشته (29 مهر) با صدور هشداری از پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها طی روزهای پایانی هفته تا اواسط هفته آینده در 9 استان کشور شامل تهران، مرکزی، البرز، اصفهان، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خوزستان خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای کاهش آلودگی هوا در پاییز کرونایی

پیشنهادهای کاهش آلودگی هوا در پاییز کرونایی