مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-21اجتماعي

بارش شدید باران در گیلان و مازندران


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (30 مهر و 1 آبان) گفت: شدت بارش ها در دو استان گیلان و مازندران است.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (30 مهر و 1 آبان) گفت: شدت بارش ها در دو استان گیلان و مازندران است.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (30 مهر) سامانه بارشی در شمال آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی فعال است و سبب ابرناکی، بارش باران، وزش باد و گاهی رعد و برق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش طی امروز (30 مهرماه) در استان گیلان و مازندران است، گفت: فردا (1 آبان) نیز بارش باران در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست همچنین طی روز جمعه (2 آبان) فعالیت سامانه بارشی محدود به استان خراسان شمالی و شمال شمال خراسان رضوی می شود.

ضیاییان با بیان اینکه از امروز تا جمعه (30 مهر تا 2 آبان) در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال شرق کشور دمای هوا بین 6 تا 9 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، گفت: کاهش دما در شرق کشور، بخش هایی از جنوب شرق، دامنه های جنوبی البرز و مرکز حدود 4 تا 6 درجه سانتیگراد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در گیلان و مازندران

بارش شدید باران در گیلان و مازندران