مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-21سياسي

آلمان یکی از شرکای سنتی تجاری و اقتصادی ایران بوده است


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به زمینه های متعدد همکاری تهران-برلین در بخش های مختلف سیاسی، تجاری و انسان دوستانه، تاکید کرد: آلمان یکی از شرکای سنتی تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بوده و تهران از گسترش همکاری های مشترک استقبال می کند.

- رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به زمینه های متعدد همکاری تهران-برلین در بخش های مختلف سیاسی، تجاری و انسان دوستانه، تاکید کرد: آلمان یکی از شرکای سنتی تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بوده و تهران از گسترش همکاری های مشترک استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی عصر سه شنبه در دیدار هانس اودو موتسل سفیر جمهوری فدرال آلمان در تهران با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران درصورتی به تعهدات خود در برجام پایبند است که طرف های مقابل هم باید به آنچه تعهد کرده اند، متعهد باشند.

وی با اشاره به مشارکت آلمان در مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: با اقدامات مخرب و کارشکنی های آمریکا حفظ برجام از شکل گیری آن سخت تر شد و کشورهای باقیمانده در برجام در تعامل با یکدیگر و حمایت جامعه جهانی موجب حفظ این توافق بین المللی شد.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد درصورت پایبندی طرف های برجام به تعهدات این توافق نامه، به تعهدات برجامی خود بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان یکی از شرکای سنتی تجاری و اقتصادی ایران بوده است

آلمان یکی از شرکای سنتی تجاری و اقتصادی ایران بوده است