مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-21اقتصادي

/گزارش/ صنفی بی ترازو


کمتر غذایی در لرستان پیدا می شود که در کنار آن نان مصرف نشود و از دیر باز همواره زنان لر به پخت نان محلی مشغول بوده و هر بار در استان خبر افزایش قیمت نان شنیده می شود، - ایسنا/لرستان کمتر غذایی در لرستان پیدا می شود که در کنار آن نان مصرف نشود و از دیر باز همواره زنان لر به پخت نان محلی مشغول بوده و هر بار در استان خبر افزایش قیمت نان شنیده می شود، خیلی ها ناراحت شده و اظهار نارضایتی می کنند.

نان به حدی در لرستان مهم است که در چند وقت اخیر و به دنبال شیوع کرونا و چون مردم نمی توانند نان را از سفره حذف کنند، خیلی ها به سبک قدیم، تجهیزات را تهیه کرده و در خانه نان درست می کنند.

به دنبال اعتراض های صنف خبازان استان، قیمت نان در لرستان، اول مهر 99 افزایش پیدا کرد و قرار بود که همزمان با این افزایش قیمت، کیفیت هم بیشتر شود و دستورالعمل های جدیدی هم رسانه ای شد.

یکی از این موارد، لزوم ترازو در نانوایی ها برای فروش نان بوده اما در صحبت هایی که با شهروندان لرستانی داشته ایم، هیچکدام ترازویی برای فروش نان ندیده اند.

نبود ترازو در حالی است که بهزاد منصوری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همزمان با افزایش قیمت نان در استان تاکید کرده بود که واحدهای خبازی ملزم می شوند در فاز اول قیمت اصلاح نان، معیار عرضه نان را کیلوگرم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ صنفی بی ترازو

/گزارش/ صنفی بی ترازو