مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-21حوادث

زن و شوهر ها چرا به یکدیگر خیانت می کنند؟


امیر ناظری کارشناس خانواده و ازدواج درباره خیانت همسران، اظهار کرد: خیانت همسران متاسفانه به یکی از دلایل اصلی طلاق تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، این کارشناس خانواده گفت: زن و شوهری که یک روزی با معیار تعهد با هم ازدواج کردند، اکنون، یکی از آنان بی تعهدی کرده و جریان خانواده را دچار چالش کرده است.

به عنوان یک کارشناس یقین دارم، هیچ زن و شوهری با نیت و هدف اینکه ازدواج کنم و بعد از آن به همسرم خیانت کنم، اقدام به ازدواج نکرده مگر آنکه فرد دچار اختلال باشد و نکته مهم این است که این پدیده برای هم مرد و هم زن سخت و غیرقابل تحمل است و نمی‌توان به آن جنسیتی نگاه کرد.

ناظری با بیان اینکه خیانت در هر دو جنس می‌تواند به وقوع پیوسته و چالش‌های عمده ایجاد کند، افزود: متاسفانه گاهی مرد یا زن، عملکرد خود را توجیه می‌کنند و ادعا می‌کنند خیانت نبوده و واژه‌ای که به غلط مصطلح شده دوست اجتماعیم بوده است.

ارتباط صمیمی و عاطفی غیرقابل کنترل و یا به قولی کنترلش سخت است، شاید نیت و هدف بدی وجود نداشته باشد، اما شاید طرف مقابل را غرق خود کنید و آن موقع است که راه بازگشتی وجود ندارد.

تعریف خیانت چیست؟ وی با اشاره به تعریف خیانت، تصریح کرد: هر نوع رابطه صمیمانه پنهانی با جنس مخالف خیانت محسوب می&zw


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهر ها چرا به یکدیگر خیانت می کنند؟

زن و شوهر ها چرا به یکدیگر خیانت می کنند؟