مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 19:452020-10-20ورزشي

5 باند سرقت در شاهرود منهدم شد


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در دو ماه گذشته، پنج باند سرقت منهدم و 150 مورد کشف از سارقان در این شهرستان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علی کریمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی مبنی بر همه با هم برای امنیت و سلامت اظهار کرد: امروز احساس نیاز جامعه به سلامت و امنیت بیش از پیش است و نیروی انسانی دوشادوش جامعه سلامت در حوزه پیش گیری نقش سازنده داشته و گزارش عملکردی که به فرمانده کل قوا رسیده، ایشان اعلام رضایت داشتند.

وی با بیان اینکه با توکل به خدا و زحمت همکاران و جامعه اطلاعاتی و حمایت مسؤولان، در پیشبرد امور با همت و تلاش و استفاده از ظرفیت عظیم شورای تأمین شهرستان بهره گرفتیم، افزود: در سایه تعامل و همکاری و اعتماد عمومی و جلب مشارکت ها پیش رفتیم و اگر در شهرستان امنیت باثبات داریم، به خاطر این تلاش ها و همکاری ها بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 600 طرح در این شهرستان اجرا شده است، گفت: بیشترین طرح های اجراشده در راستای پیشگیری از سرقت و امنیت اجتماعی است و در شهرستان، سه درصد کاهش سرقت و افزایش دو درصدی کشف را داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 باند سرقت در شاهرود منهدم شد

5 باند سرقت در شاهرود منهدم شد