مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 19:352020-10-20سياسي

عزم راسخ قوه قضاییه ایران برای مقابله و مبارزه با فساد و مفسدین


در جمهوری اسلامی ایران، قوه قضاییه عزم راسخ برای مقابله و مبارزه با فساد و مفسدین داشته و در این رسالت و وظیفه مهم، هرگز کوتاه نخواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، هجدهمین اجلاس دادستان های کل کشور های عضو سازمان همکاری های شانگهای به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دادستان کل جهموری اسلامی ایران برگزار شد.

در این اجلاس حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور اظهار کرد: در ابتدا از طرف خود و همکاران از میزبانی دادستان کل ازبکستان و کسانی که در برگزاری اجلاس و نیز از دبیرخانه سازمان همکاری های شانگهای تلاش نموده اند، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

وی گفت: امسال متأسفانه به علت شیوع بیماری کرونا از دیدار حضوری و ملاقات با یکدیگر که می توانست آثار خوبی داشته باشد، محروم شده ایم و ضمن آرزوی دفع این بلا و سلامتی برای همگان، مطمئن هستم در شرایط کنونی هم می توان از طریق ویدئو کنفرانس ضمن تحکیم روابط بر همکاری بیشتر و بهتر در بستر موضوع دستور اجلاس که عبارتست از ارتقای نحوه مبارزه با جرایم سازمان یافته فرا ملی و برخورد با مجرمین بین المللی به ویژه مقابله همه جانبه با فساد به تبادل نظر و انتقال تجربیات، همت گماشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ قوه قضاییه ایران برای مقابله و مبارزه با فساد و مفسدین

عزم راسخ قوه قضاییه ایران برای مقابله و مبارزه با فساد و مفسدین