مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:202020-10-20اجتماعي

تصادفات درون و برون شهری استان سمنان کاهش یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تصادفات درون شهری منجر به فوت در شهرهای استان سمنان با کاهش 47 درصدی و تصادفات برون شهری با کاهش 25 درصدی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای والامقام این مجموعه، با اشاره به اقدامات بسیار مطلوب و ارزنده عوامل و نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: در راستای این اقدامات مطلوب، امروز شاهد این مهم هستیم که تعداد فوتی های ناشی از تصادفات منجر به فوت درون شهری با 47 درصد و برون شهری با 25 درصد کاهش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره حامی امنیت و آسایش مردم و ناجی آنها در مواقع بحران و ضرورت است، گفت: تلاش در جهت کاهش تصادفات منجر به فوت نیز یکی از دیگر از اقدامات و مؤلفه های تأمین امنیت و همچنین سلامت مردم عزیز ماست که نیاز است به صورت ویژه از تلاش های عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی تقدیر و تشکر داشته باشم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: اگر بتوانیم با اقدامات مؤثر و آسیب شناسی مناسب و اصلاح نقاط حادثه خیز، از تعداد نقاط خطرآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات درون و برون شهری استان سمنان کاهش یافت

تصادفات درون و برون شهری استان سمنان کاهش یافت