مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:152020-10-20حوادث

شهروندان کلاهبرداران را شناسایی کنید


جانشین پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 تن از اعضای باند 6 نفره کلاهبرداران فروش ساعت‌های قلابی و کلاهبرداری چند میلیاردی آنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود فرد گفت: اخبار و شکایات مختلفی از سراسر کشور به اداره 14 پلیس آگاهی، مبنی بر اینکه چند نفر با ته چهره‌های تبعه کشور افغانستان کالا‌های قلابی را به عنوان کالای اصل و لوکس فروخته اند، ارجاع شد.

وی بیان داشت: گزارش‌های اولیه نشان از این داشت: متهمان پس از شناسایی سوژه هایشان به بهانه پرسیدن آدرس ترمینال به مال باختگان نزدیک و با اظهار قصد فروش ساعت رولکس طلا به علت نیاز مالی طعمه‌های خود را فریب و ساعت تقلبی را به قیمت گزافی به هموطنان فروخته و سپس متواری می‌شوند.

جانشین پلیس آگاهی تهران افزود: با توجه به گسترده بودن فعالیت تبهکاران در سراسر کشور، دستور دستگیری اعضای این باند توسط بازپرس دادسرای ناحیه 6 تهران صادر شد و تیمی از کارآگاهان به طور ویژه بررسی موضوع را برعهده گرفتند.

وی با بیان اینکه متهمان در هیچ یک از پرونده‌ها از هویت واقعی شان استفاده نکرده بودند، افزود: با تلاش مستمر کارآگاهان هویت واقعی یکی از اعضای باند بنام سعید 47 ساله شناسایی شد و در ادامه تحقیقات مشخص شد وی سابقه کلاهبرداری به همین شیوه شگرد در سال‌های اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان کلاهبرداران را شناسایی کنید

شهروندان کلاهبرداران را شناسایی کنید