مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-20سياسي

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت است


امام جمعه شهرستان زرندیه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل و تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام  حسین ابراهیمی در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: دو نعمت الهی که بشر آن را ناسپاسی می کند،سلامتی ودیگری امنیت است و تا این دو نعمت را از دست ندهیم، متوجه ارزش وفایده این دونعمت نخواهیم شد.

    وی با بیان اینکه برای وجود امنیت درکشور باید ابتداء سپاسگزار خدا و بعد سبزپوشان سرو قامت نیروی انتظامی باشیم که این امنیت را برای شهروندان به ارمغان می آورند بیان داشت: اگر ایثارگری این عزیزان نبود، ما نمی توانستیم در رفاه کامل به کسب وکار و امرارمعاش بپردازیم.

    امام جمعه زرندیه با تقدیر از زحمات کارکنان انتظامی علی الخصوص فرمانده انتظامی تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل و تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت است.

    روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حمایت های امام جمعه این شهرستان با پلیس در اجرای طرح های امنیتی و برقراری انضباط اجتماعی خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی با تلاش بی وقفه و شبانه روزی اجازه عرض اندام به هنجارشکنان را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت است

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت است