مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-20اقتصادي

مشکل صادرکنندگان پسته و خرما بررسی می شود


استاندار کرمان با اشاره به پیگیری مسائل مرتبط با صندوق توسعه ملی و مشکلات با بانک مرکزی به ویژه صادرات پسته و خرما، تصریح کرد: قرار است هفته آینده با حضور نماینده بانک مرکزی و صادرکننده ها در کرمان جلسه ای برگزار و مشکلات بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدایی در جمع خبرنگاران در تشریح سفر روز گذشته به تهران اظهار داشت: در فصل تنظیم بودجه و زمانی که پروژه های عمرانی دولت را برای سال بعد تنظیم می کنند جلساتی را در مرکز با مسئولان ملی می گذاریم که اعتبارات پروژه های سال بعد را جذب کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: برای سه بخش از پروژه های آب، راه و بهداشت و درمان در سازمان برنامه و بودجه با حضور مسئولان ملی و استانی جلسه برگزار شد و پروژه هایی که می خواهد در پیوست قانون بودجه سال آینده قرار گیرد اول باید کار کارشناسی شود.

وی با بیان اینکه در بخش راه قول داده شد سه پروژه جاده های جیرفت - فاریاب، کهنوج – قلعه گنج و نرماشیر به ریگان در پیوست قانون بودجه 1400 قرار دهند، افزود: چند پروژه هم قرار شد در جدول شماره 20 قانون بودجه آورده شود که کنارگذر شرقی رفسنجان، کنارگذر غربی زرند، کنارگذر غربی سیرجان، جاده رفسنجان به شهربابک، جاده انار - دشتکار - بردسیر، جاده شهربابک نیریز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صادرکنندگان پسته و خرما بررسی می شود

مشکل صادرکنندگان پسته و خرما بررسی می شود