مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-20سياسي

آمریکا و رژیم صهیونیستی به بحران قره باغ دامن می زنند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکا و رژیم صهیونیستی به بحران قره باغ دامن می زنند.

- ایسنا/مازندران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکا و رژیم صهیونیستی به بحران قره باغ دامن می زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد تبعات خسارت بار تداوم بحران قره باغ و سرایت آن به کشورهای همسایه هشدار داد.

مهدی سعادتی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: جنگ ارمنستان و آذربایجان در شرایط همه گیری ویروس کرونا به تهدید جدید امنیتی منطقه تبدیل شد.

وی با اشاره به دخالت برخی از کشورهای منطقه برای خاموش نشدن شعله های جنگ بین آذربایجان وارمنستان تصریح کرد: تداوم این درگیری نظامی امنیت کشورهای همسایه را به مخاطره می افکند.

رییس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر هوشیاری کامل نیروهای مسلح کشورمان برای پاسخ به هرگونه تهدید خارجی یادآورشد: ایران اسلامی با رصد کامل تحولات و تنش های منطقه ،در صورت بروز هرگونه رویداد ضد امنیتی پاسخ درخور و هوشمندانه ای به آن خواهد داد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر مشی صلح طلبانه ایران اسلامی در مناسبات بین المللی گفت: برخی از کشورها مانند آمریکا ورژیم اشغالگر قدس از تداوم آتش افروزی و جنگ طلبی بین آذربایجان وارمنستان با هدف ناا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و رژیم صهیونیستی به بحران قره باغ دامن می زنند

آمریکا و رژیم صهیونیستی به بحران قره باغ دامن می زنند