مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-20سياسي

پلیس مقتدر و هوشمند است/ارائه 70 میلیون خدمت در سال توسط ناجا


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء مبادی دینی در ناجا گفت: سعی ما در این است که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی از توجه ایشان به پرسنل ناجا تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: الحمدلله  ناجا به لطف الهی و هدایت های رهبری انقلاب و تلاش همه همکاران در اقصی نقاط کشور با تمام توان در حال خدمت به مردم است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی وجود ندارد که در همه جا باشد و در عین حال پاسخگوی مردم نیز می باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است عنوان کرد: ما سالانه بیش از 70 میلیون خدمت به مردم ارائه می دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در کشور گفت: نگرانی هایی در بحث سرقت های خرد داریم که اینها نشأت گرفته از وضعیت اقتصادی حال حاضر است لذا ما تمام تلاش خود را برای کاهش آنها و رفع دغدغه مردم انجام خواهیم داد.

اشتری در ادامه عنوان کرد: در بحث ارتقاء مبادی دینی تلاش های زیادی کرده ایم و سعی ما در این است که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مقتدر و هوشمند است/ارائه 70 میلیون خدمت در سال توسط ناجا

پلیس مقتدر و هوشمند است/ارائه 70 میلیون خدمت در سال توسط ناجا