مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-20بين الملل

محاسبات کشورهای حوزه خلیج فارس با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در آمریکا


دونالد ترامپ که در اولین سفر رسمی خارجی بلافاصله بعد از شروع دوره ریاست جمهوری خود به عربستان رفت و در آنجا با موسیقی سنتی محلی رقص شمشیر انجام داد، - "دونالد ترامپ که در اولین سفر رسمی خارجی بلافاصله بعد از شروع دوره ریاست جمهوری خود به عربستان رفت و در آنجا با موسیقی سنتی محلی رقص شمشیر انجام داد، تغییرات چشمگیری را در روابط ایجاد کرده که دست کشورهای سلطنتی حوزه خلیج فارس را باز گذاشته است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره روابط دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نوشته است: در حالی که بیش از سه سال از آن زمان گذشته، رهبران منطقه دارند با بازی با کارت های دیپلماتیک خود از شریک دمدمی مزاج اما ارزشمند خود در واشنگتن همچنان که به دنبال دور دوم ریاست جمهوری است، حمایت می کنند.

روابط گرم این تاجر تبدیل شده به رییس جمهور با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بر خلاف روابط رییس جمهور قبل از وی یعنی باراک اوباما است.

همچنان که دونالد ترامپ در نظرسنجی ها از جو بایدن، معاون ریاست جمهوری سابق، اوباما، عقب است و در حالی که انتظار می رود این نامزد ریاست جمهوری دموکراتها به دنبال بازگشت به یک موضع متعارف تر در زمینه حقوق بشر و توافقات تسلیحاتی باشد، کشورهای نفت خیز منطقه با دورنمای یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبات کشورهای حوزه خلیج فارس با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در آمریکا

محاسبات کشورهای حوزه خلیج فارس با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در آمریکا