مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-20ورزشي

شهرداری بندرعباس در گروه ب لیگ برتر بسکتبال کشور قرار گرفت


سرپرست تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: برگزاری لیگ برتر بسکتبال در فصل جدید بصورت متمرکز به دلیل شیوع ویروس کرونا تیم ها را با چالش جدیدی روبرو کرده است.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: برگزاری لیگ برتر بسکتبال در فصل جدید بصورت متمرکز به دلیل شیوع ویروس کرونا تیم ها را با چالش جدیدی روبرو کرده است.

حمید مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با قرعه کشی صورت گرفته تیم شهرداری بندرعباس در گروه ب با تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، جوانان 2020، آینده سازان تهران و نیروی زمینی ارتش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل مسابقات تیم ملی جوانان ایران نیز مسابقات گروه ب از 19 تا 22 آبان ماه به صورت پشت سر هم بازی خواهیم کرد، اضافه کرد: روز شنبه برنامه مسابقات اعلام خواهد شد و حریف هفته نخست خود را خواهیم شناخت.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس ادامه داد: تیم متشکل از بازیکنان بومی استان که به تدریج تجربه لازم بازی در سوپر لیگ را به دست می آورند.

وی با بیان اینکه حفظ بازیکنان سال گذشته و جذب چند بازیکن جدید از برنامه های امسال این تیم است، اظهار کرد: کاپیتان تیم علی جمشیدی که سال گذشته و دوسال قبل نیز با تیم همراه و ملی پوش سابق تیم بسکتبال نیز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بندرعباس در گروه ب لیگ برتر بسکتبال کشور قرار گرفت

شهرداری بندرعباس در گروه ب لیگ برتر بسکتبال کشور قرار گرفت