مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-20پزشكي

تبدیل استادیوم ملی ورشو به بیمارستان مبتلایان به کرونا


دولت لهستان در نظر دارد به دلیل افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 استادیوم ملی ورشو را به بیمارستان موقت برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تبدیل کند.

- تبدیل استادیوم ملی "ورشو" به بیمارستان مبتلایان به کرونا دولت لهستان در نظر دارد به دلیل افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 استادیوم ملی ورشو را به بیمارستان موقت برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت لهستان قصد دارد تا استادیوم ملی در ورشو را به بیمارستان موقت تبدیل کند تا بتواند همه گیری بیماری کووید-19 را کنترل نماید.

سخنگوی دولت لهستان روز گذشته (دوشنبه) گفت: این ورزشگاه با ظرفیت 58 هزار و 800 نفر از گنجایش کافی برای پذیرش 500 بیمار برخوردار است و به تجهیزات اکسیژن درمانی نیز مجهز خواهد شد.

گفته شده بیماران کرونایی از اواخر هفته جاری در اتاق های متعدد کنفرانس و تاسیسات چندمنظوره تعبیه شده در بخشی از این استادیوم اسکان داده خواهند شد.

در حال حاضر لهستان شاهد افزایش قابل توجه موارد ابتلا به بیماری کووید-19 است و این درحالیست که پیش از این و در فصل تابستان نرخ ابتلا به این بیماری در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل استادیوم ملی ورشو به بیمارستان مبتلایان به کرونا

تبدیل استادیوم ملی ورشو به بیمارستان مبتلایان به کرونا