مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-20اجتماعي

کارشناس آلودگی هوا: تعطیلی موقت تهران باعث کاهش آلودگی هوا نمی شود


طبق کشش هایی که بین سطوح خارجی ویروس کرونا و ذرات معلق وجود دارد، کرونا می تواند همراه این ذرات معلق منتقل شود و در مکان های دیگری نشست کند.

- همزمان با تشدید آلودگی هوای تهران و شیوع ویروس کرونا محسن هاشمی - رییس شورای شهر تهران - پیشنهادی مبنی بر تعطیلی شهر تهران به مدت دو هفته ارائه کرد.

یک کارشناس آلودگی هوا نیز ضمن تاکید بر لزوم تعطیلی دو هفته‌ای شهر تهران به‌منظور کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا گفت: در حالی که تعطیلی دو هفته‌ای شهر تهران به‌منظور جلوگیری از احتمال ابتلا به بیماری کووید – 19 راه حلی خوبی است اما در کاهش آلودگی هوای تهران تاثیر چندانی نخواهد داشت.

رامین عزتی در گفت و گو با ایسنا، با استناد به نقشه‌های جغرافیایی آلودگی هوا اظهار کرد: با وجود اینکه بخشی از آلودگی هوای شهرهای بزرگ ایران ناشی از مصرف بنزین‌ بی‌کیفیت است اما همانطور که در نقشه‌های جغرافیایی آلودگی هوا مشخص است، گرد و غبار و ذرات معلق همراه با توده‌های هوا از صحرای بزرگ آفریقا به سمت ایران در حال حرکت هستند و میزان گرد و غبار به قدری زیاد است که باعث ایجاد آلودگی در شهرهایی از جمله تهران، تبریز، زنجان و کرج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس آلودگی هوا: تعطیلی موقت تهران باعث کاهش آلودگی هوا نمی شود

کارشناس آلودگی هوا: تعطیلی موقت تهران باعث کاهش آلودگی هوا نمی شود