موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-20ورزشي

فروش ویژه مورچه در سنگاپور


مغازه ای در سنگاپور در اقدامی عجیب تنها به فروش انواع مورچه به عنوان حشره ای خانگی و وسایل نگهداری از آن اقدام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، راه رفتن انواع مورچه در قاب‌های شیشه‌ای در فروشگاهی در سنگاپور توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

اقدام عجیب صاحب این فروشگاه برای فروش «مورچه» به عنوان حشره‌ای خانگی و بی‌آزار و جمع آوری انواع مختلف این حشره در یک مکان تصویر بسیار تعجب انگیزی را ایجاد کرده است.

«جان یی» صاحب این فروشگاه درباره ایده افتتاح چنین مغازه‌ای می‌گوید: در ژانویه گذشته تصمیم گرفتم تنها بر فروش مورچه متمرکز شوم و این نخستین مرکز در سنگاپور بوده که برای فروش ویژه این حشره اختصاص داده شده است.

جمع آوری حدود 30 نوع مورچه کاری ساده وآسانی نیست و زمانی طولانی برای این کار صرف شده است.

او تحصیلات آکادمیک درباره حشرات و به ویژه مورچه تخصص داشته و یکی از آرزوهایش این بوده است که روزی شغلی داشته باشد کاملا بر روی تخصص خود وقت بگذارد.

این مرد چهل ساله علت علاقه خود به مورچه را در روح جنگجویانه و دوست داشتن دیگری عنوان کرده است و تمایل دارد این فروشگاه به محلی برای تبادل تجربیات و اطلاعات درباره این حشره بی آزاد تبدیل شود تا مردم دریابند که این حشره موذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ویژه مورچه در سنگاپور

فروش ویژه مورچه در سنگاپور