مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-20اقتصادي

طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در دومین جلسه هماهنگی تثبیت مالکیت اراضی و کاداستر اراضی کشاورزی گفت : طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود.

وی با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آنها یادآور شد: در راستای اجرای این طرح تاکنون برای حدود 10 هزار هکتار برنامه ریزی برای تثبیت و صدور اسناد کشاورزی برای مالکین انجام شده است وی افزود: این اقدامات در شهرستان های آبیک ، البرز و بویین زهرا در دست اجرا است .

خمسه گفت : در همین راستا برنامه ریزی های لازم برای شروع نهایی سازی طرح کاداستر اراضی کشاورزی و صدور اسناد مالکیت کشاورزان انجام شده است.

وی افزود : در این خصوص با هماهنگی و همکاری موثر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ، سطح قابل توجهی از نقشه های کاداستر اراضی کشاورزی جهت تثبیت و صدور اسناد کشاورزی نیز در دستور کاری می باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا می شود

طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا می شود