مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-20سياسي

استفاده از پیام رسان های خارجی در آموزش از راه دور مجاز نیست


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اراک گفت: استفاده از پیام رسان های خارجی در آموزش از راه دور مجاز نیست -  عباس قاسمی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات کشور و مصوبات شورای عالی فضای مجازی هر گونه استفاده نهاد ها و ادارات از شبکه های اجتماعی خارجی ممنوع بوده و تخلف است لذا با توجه به تعطیلات مراکز آموزشی هر گونه آموزش از راه دور از طریق این شبکه ها ممنوع است و باید بر بستر شبکه های اجتماعی داخلی باشد.

وی افزود: در نامه ای خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام شده است در شرایط خاص کنونی کشور، ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت استفاده از فضای مجازی جهت آموزش و پرورش دانش آموزان واز طرفی فضای افسار گسیخته پیام رسان های خارجی نظیر تلگرام، اینستاگرام و واتساپ که با وجود برخی از بد افزار ها و چالش ها نظیر چالش مومو و.

می تواند برای کودکان و نوجوانان آسیب پذیری شدید روحی، روانی و حتی جانی داشته باشد، لذا کلیه ی مدارس و معلمان صرفا از قابلیت های نرم افزار تحت نظارت آموزش و پرورش (شاد) و در صورت ضرورت از پیام رسان های داخلی و بومی استفاده نمایند.

عباس قاسمی تصریح کرد: چنانچه در بسترهای خارجی ممنوعه، کلاس و آموزشی برگزار شود، فاقد وجاهت قانونی است و دانش آموزان و دانشجویان تکلیفی برای حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پیام رسان های خارجی در آموزش از راه دور مجاز نیست

استفاده از پیام رسان های خارجی در آموزش از راه دور مجاز نیست