مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-20سياسي

ما شعار نمی خواهیم عملگرا باشید


نخبه فرهنگی اجتماعی و کم توان جسمی شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از شعارزدگی جامعه حتی تا سطح شهرستان ها خواستار عملگرایی مسوولان و پاسخگویی به مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حلیم بردی انجم روز را فعالان فرهنگی و به ویژه اجتماعی گنبدکاووس به خوبی می شناسند، جوان نخبه و فرهیخته ای که هر جا حرف دفاع از جوانان و مردم این شهرستان بوده حاضر بوده و همواره با نقدی تند و تیز نسبت به متولیان امر خواستار بهبودی اوضاع شده است.

شاید کمتر کسی از ورای حرف های عمدتا دلسوزانه، پرحرارت و در بیشتر اوقات کارشناسی شده او متوجه نقص جسمانی خدادای او شوند، محدودیتی که او نشان داده محدودیت نیست و در کمال اعتماد به نفس همچون سایر جوانان سربلند سرزمین پرافتخار ایران اسلامی برای اعتلای کشور و منطقه اش تلاش کرده است.

وی در روزهای اخیر در یادداشتی کوتاه با عنوان شهرم گنبدکاووس در واکنش به وضعیت شهر گنبدکاووس و برخی اتفاقات و بی تدبیری های کلان کشور در حوزه اقتصاد سخن گفته که مشروح آن را در ادامه مشاهده می کنید: شهرم گنبدکاووس، شهری با فرهنگ غنی و اقوام مختلف! شهری که 10 دانشگاه را در خود جای داده! وسیع ترین شهر استان و با قابلیت های مختلف؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما شعار نمی خواهیم عملگرا باشید

ما شعار نمی خواهیم عملگرا باشید