مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-20بين الملل

تیرگی روابط اروپا و آمریکا در دوران ترامپ


از زمان پیروزی « دونالد ترامپ» در انتخابات سال 2016 روابط آمریکا با اتحادیه اروپا شاهد افولی بی سابقه شد، حالا اروپایی ها امیدوار هستند که «جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها در انتخابات پیش روی پیروز شود تا شاید بتواند شکاف میان اروپا و آمریکا را پر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، سودا دیوید ویلپ از مرکز صندوق آلمان مارشال ایالات متحده آمریکا تأکید کرد که روابط آمریکا و اروپا اکنون در اتاق مراقبت های ویژه قرار دارد.

دیوید ویلپ گفت: اروپایی ها به آمریکا نگاه می کنند و بر این باورند که بسیاری از مسائل داخلی این کشور را چند پاره کرده است و در نهایت به این نتیجه می رسند که چگونه می تواند در چنین اوضاع و احوالی و در حال حاضر شریکی خوب باشد؟ وی افزود: در صورتی که جو بایدن پیروز شود نیاز به احیای دوباره روابط با همپیمانان به وجود می آید زیرا ترامپ این روابط را به لرزه در آورده است .

دیوید ویلپ، در ادامه گفت: دونالد ترامپ آشکارا به اروپا بی اعتنایی می کند؛ تا کنون هیچ رییس جمهوری در آمریکا، متحدان اروپایی اش را دشمن نخوانده بود.

از سوی دیگر، بروس استوکس از مرکز چاتام هاوس در لندن گفت که در صورت انتخاب دوباره ترامپ اروپایی ها باید منتظر چهار سال توفانی دیگر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرگی روابط اروپا و آمریکا در دوران ترامپ

تیرگی روابط اروپا و آمریکا در دوران ترامپ