مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-20سياسي

چگونه دخترانی با اصالت تربیت کنیم؟


اگر دختران خود را مبتنی بر اصالت پرورش دهیم، چه در شهر باشند و چه در روستا کمتر تحت تاثیر شعارهای مصرف گرایانه نظام سرمایه داری قرار می گیرند و نیازهای خود را بر اساس خطابه های حاکم اجتماعی شکل نمی دهند.

- مجید غفاری در گفت وگو با ایسنا، گفت: مفاهیمی مانند زیبایی، مد، قدرت، ثروت و.

را می توان به عنوان خطابه های حاکم اجتماعی نام برد.

اگر دختران را مبتنی بر اصالت پرورش دهیم کمتر تحت تاثیر این شعارها قرار می گیرند و فاعلانه و همراه با احساس خوشبختی به سمت استقلال و موثر بودن پیش می روند و برای رفع موانع فردی و اجتماعی تلاش می کنند.

این روانشناس ادامه داد: متاسفانه غالبا گستره ی شناختی و رفتاری و البته خلاقیت کودکانمان را محدود به باورهای تحلیل نشده ای در مورد جنسیت می کنیم که در ما نهادینه شده است.

به گونه ای آن ها را مطابق با شعارهای مصرف گرایانه پرورش می دهیم که فکر می کند ارزش انسانی او تا حد زیادی مبتنی بر جذابیت و تک بودنِ ظاهر، بدن و لباس اوست، در موقعیت های مختلف زندگی، جایگاه مفعول و مطیع برای خود قائل می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی این مفاهیم بر احساس رضایت درونی زنان و دختران از خودشان و شکل گیری شخصیت تاثیرگذار است، افزود: شخصیت در روان شناسی عبارت است از یک اصطلاح کلی که می گوید فرد چگونه با انواع رویدادهای زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دخترانی با اصالت تربیت کنیم؟

چگونه دخترانی با اصالت تربیت کنیم؟