مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-20سياسي

جشنواره ستارگان، ویژه دانش ­آموزان متوسطه اول برگزار می­ شود


مسئول اتحادیه انجمن­ های اسلامی دانش ­آموزان استان ایلام گفت: جشنواره ستارگان در پاییز امسال در بستر پیام­رسان «آی­گپ» برگزار می ­شود.

- مسئول اتحادیه انجمن­ های اسلامی دانش ­آموزان استان ایلام: جشنواره ستارگان، ویژه دانش ­آموزان متوسطه اول برگزار می­ شود ایسنا/ایلام مسئول اتحادیه انجمن­ های اسلامی دانش ­آموزان استان ایلام گفت: جشنواره ستارگان در پاییز امسال در بستر پیام­رسان آی­گپ برگزار می ­شود.

روح ‎الله پارسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این جشنواره با توجه به شیوع کرونا و محروم­شدن دانش­ آموزان از برنامه­ های حضوری مهارتی، تربیتی و تشکیلاتی برای مقطع متوسطه اول برگزار می­ شود.

وی تاکید کرد: در این جشنواره که به صورت آنلاین و در قالب برنامه آی گپ طراحی شده محتوای ناب در اختیار دانش آموزان قرار می­ گیرد.

پارسی تصریح کرد: علاقمندان به ثبت نام در این دوره می­توانند با نصب برنامه­ی آی­گپ از قسمت آیلند آیکون جشنواره ستارگان را انتخاب نموده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

مسئول اتحادیه انجمن ­های اسلامی دانش­ آموزان استان ایلام با تاکید بر اینکه در این جشنواره دو نوع محتوا برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، گفت: محتوای آموزشی شامل مهارت های فنی-امدادی، هنری، تشکیلاتی، تربیتی، علمی و درسی، اعتقادی و محتوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ستارگان، ویژه دانش ­آموزان متوسطه اول برگزار می­ شود

جشنواره ستارگان، ویژه دانش ­آموزان متوسطه اول برگزار می­ شود