مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-20اقتصادي

تسهیلات کرونایی دولت اهانت به اصناف بود


رییس اتحادیه پوشاک و خشکشویی کرمان درباره بسته های حمایتی دولت به بخش های آسیب دیده از کرونا گفت: وام 6 میلیون تومانی اهانت به اصناف و کسبه بود و اگر دولت آن را مطرح نمی کرد، - ایسنا/کرمان رییس اتحادیه پوشاک و خشکشویی کرمان درباره بسته های حمایتی دولت به بخش های آسیب دیده از کرونا گفت: وام 6 میلیون تومانی اهانت به اصناف و کسبه بود و اگر دولت آن را مطرح نمی کرد، بهتر بود.

روح الله منزلی صبح امروز 29 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: پوشاک در درجه چندم ملزومات مصرفی خانوار قرار می گیرد و این گرانی و تورم و ثابت بودن درآمد، سبب کاهش توان خرید مردم شده است و در بخش پوشاک به شدت کاهش تقاضا داشتیم.

وی شیوع کرونا را یکی دیگر از علل کاهش تقاضا در بخش پوشاک دانست و عنوان کرد: کرونا به اقتصاد آسیب زیادی وارد کرد و باعث بیکار شدن افراد زیادی شد و تصمیم متفاوت ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با سایر نقاط کشور در ابتدای شیوع کرونا و تعطیل کردن واحدهای صنفی از اواخر بهمن و اوایل اسفند آسیب جدی به اصناف کرمان وارد شد.

رییس اتحادیه پوشاک و خشکشویی کرمان ادامه داد: بیشترین فروش بخش پوشاک در ایام نزدیک به عید نوروز است که این فرصت از کسبه کرمان گرفته شد درحالی که در سایر نقاط کشور چنین تصمیم گرفته نشد و کسبه کرمان مجبور به تعطیل کردن مغازه های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات کرونایی دولت اهانت به اصناف بود

تسهیلات کرونایی دولت اهانت به اصناف بود