مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-20پزشكي

بازار تبریز، داغ تر از بازار شب عید


این روزها، مردم در حالی مغازه ها و اجناس دست فروشان را در بازار تبریز زیر و رو می کنند که وضعیت آذربایجان شرقی مدت هاست قرمز اعلام شده است، با نگاهی به دورنمای بازار چنین تصور می‎شود که جمعت زیادی به دنبال شیء گمشده‎ای می گردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی این روزها، مردم در حالی مغازه ها و اجناس دست فروشان را در بازار تبریز زیر و رو می کنند که وضعیت آذربایجان شرقی مدت هاست قرمز اعلام شده است، با نگاهی به دورنمای بازار چنین تصور می‎شود که جمعت زیادی به دنبال شیء گمشده‎ای می گردند.

به گفته‎ی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روزانه به طور میانگین حدود 20 نفر در آذربایجان شرقی، جانشان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده و حدود 400 مورد جدید مثبت بیماری در این استان شناسایی می‎شود، اما به نظر می رسد،کرک و پر کرونا از نظر بازارگردها ریخته است، زنان وکودکان، قسمت عمده ی جمعیت بازارگردها را تشکیل می دهند، آن ها هر یک بهانه ای برای آمدن به بازار دارند.

پیر و جوان، زن و مرد و کودکان که اغلب ماسکی هم به صورتشان ندارند، از این مغازه به آن مغازه قیمت ها را پرس وجو می کنند، کودکان، بستنی و خوراکی به دست هستند و برخی پدر و مادرها نوزادان چند روزه را در کالسکه قرار داده و با آرامش تمام، در خیابان هایی که ویروس کرونا می‎رقصد، قدم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار تبریز، داغ تر از بازار شب عید

بازار تبریز، داغ تر از بازار شب عید