مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 00:302020-10-19سياسي

ناگفته های وزیر آموزش و پرورش دولت دفاع مقدس


وزیر آموزش و پرورش دولت دفاع مقدس می گوید: «کابینه چندان در بطن اختلافات نخست وزیر نبود؛ آنچه من می دانم اختلاف مربوط به طرفداران بخش خصوصی و بازار آزاد با سیاست های اقتصادی مهندس موسوی بوده است.

- وزیر آموزش و پرورش دولت دفاع مقدس می گوید: کابینه چندان در بطن اختلافات نخست وزیر نبود؛ آنچه من می دانم اختلاف مربوط به طرفداران بخش خصوصی و بازار آزاد با سیاست های اقتصادی مهندس موسوی بوده است.

عملکرد دولت مهندس موسوی در جنگ مثبت بود و طرفداری از رزمندگان و در اختیار قراردادن هر آنچه برای دولت ممکن بود و ارسال کمک های گوناگون به جبهه ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: انقلابیونی که در پشت صحنه جنگ، خط مقدم دیگری داشتند و مانند جبهه ها در حال مقاومت بودند و در هر قسمت از کشور با وجود تمام مشکلات پیش رویشان صادقانه سعی در پیشبرد کشور با تمرکز بر بهبود معیشت مردم و ایستادگی جبهه ها داشتند، کجا هستند.

برای حفظ و انتشار تاریخ دهه 60، قضاوت بی طرفانه از آن دوران، خاطرات دوران دفاع مقدس و تلاش های دولت وقت گفت وگویی کرده ایم با سیدکاظم اکرمی، وزیر آموزش و پرورش آن دوران.

او نیز مانند دیگر هم طیفانش اختلافات درون کابینه جنگ با نخست وزیر را بر سر اقتصاد می داند که با توزیع کوپن در تلاش برای اداره بهتر کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های وزیر آموزش و پرورش دولت دفاع مقدس

ناگفته های وزیر آموزش و پرورش دولت دفاع مقدس