مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 00:102020-10-19ورزشي

چرا مربیگری فوتبال در ایران مدرن نشد؟


با گذشت سال ها از ورود فوتبال ایران به دوران حرفه ای، همچنان هیچ برنامه بلند مدت یا چرخه ای برای پرورش مربیان در رده باشگاهی و به خصوص در رده تیم های ملی دیده نمی شود.

- با گذشت سال ها از ورود فوتبال ایران به دوران حرفه ای، همچنان هیچ برنامه بلند مدت یا چرخه ای برای پرورش مربیان در رده باشگاهی و به خصوص در رده تیم های ملی دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرورش مربیان جوان و آینده دار کاری است که کشورهای توسعه یافته همپای پرورش بازیکنان آینده دار پیش می برند.

در واقع فدراسیون ها و تیم های برتر جهان برای پیش برد اهداف خود و قدرت نمایی در فوتبال با کمترین هزینه، بازیکنان جوان و در شرف مربیگری را وارد چرخه آموزش می کنند و طی چند سال مربیان ناشناخته را به عنوان مربیان صاحب سبک و مدرن معرفی می کنند.

ظهور مربیانی مانند گواردیولا، زیدان، لمپارد و فلیک که مربیگری را از از تیم هایی در سطح پایین تر یا به عنوان دستیار مربیان بزرگ شروع کردند و در ادامه سرمربی تیم های بزرگ دنیا شدند، طبق همین چرخه انجام شده است و همگی تحت حمایت فدراسیون ها یا تیم های بزرگ جهان قرار گرفتند تا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

به همین دلیل است که خیلی از باشگاه ها و فدراسیون ها در هنگام رویارویی با شکست، برای خروج از این بحران، به مربیان جوان و داشته های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مربیگری فوتبال در ایران مدرن نشد؟

چرا مربیگری فوتبال در ایران مدرن نشد؟