مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 22:302020-10-19سياسي

دست درازی سودجویان به موقوفات بزرگترین چالش حوزه وقف


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: عدم هزینه کرد موقوفات در حوزه نیات واقفین باعث عدم رغبت مردم در ایجاد وقف های جدید می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: عدم هزینه کرد موقوفات در حوزه نیات واقفین باعث عدم رغبت مردم در ایجاد وقف های جدید می شود.

حجت الاسلام سید عبدالحمید رحمانی حسینی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه وقف برگزار شد، عنوان کرد: در شهرستان قوچان 30 بقعه متبرکه وجود دارد که بیشتر آن ها سندیت داشته و با واسطه از فرزندان و نوادگان امام موسی کاظم (ع) هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بقعه آقا نجفی قوچانی که یکی از علمای برجسته در حوزه فقاهت، عرفان و سیاست بود هم در این شهرستان وجود دارد که متأسفانه این عارف عالم آن طور که شایسته است شناسانده نشده است.

رحمانی هزینه کرد سلیقه ای را یکی از مشکلات بقاع متبرکه نام برد و تصریح کرد: این مشکل در حال حاضر با ایجاد سامانه جامع بانک بقاع متبرکه کاهش یافته و در حال حاضر برای 60 درصد بقاع طرح جامع تفصیلی تهیه شده و تمام زوایای نرم افزاری و سخت افزاری را پوشش می دهد و تمام نیازهای منطقه در آن دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست درازی سودجویان به موقوفات بزرگترین چالش حوزه وقف

دست درازی سودجویان به موقوفات بزرگترین چالش حوزه وقف