مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 22:152020-10-19سياسي

بدهی 200 میلیارد ریالی ادارات دولتی به اوقاف کاشمر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: اداره های دولتی این شهرستان بیش از 200 میلیارد ریال فقط بابت پذیره اولیه، به این اداره بدهی دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: اداره های دولتی این شهرستان بیش از 200 میلیارد ریال فقط بابت پذیره اولیه، به این اداره بدهی دارند.

حجت الاسلام محمد نیساری دوشنبه 28 مهر ماه در نشست خبری خود با خبرنگاران که در محل سالن همایش های امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در چند بخش فعالیت دارد که مهمترین آن ها شامل حفظ، حراست و نگهداری از اموال موقوفات می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه های ثبتی، حقوقی و بهره وری باید اقداماتی صورت گیرد، از اسکن 16هزار و 122 تصویر اوراق و اسناد پرونده های رقبات طی یک ‎سال گذشته و بارگذاری در سامانه جامع موقوفات کشور خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان کاشمر 11هزار و 393 رقبه وجود دارد که متولی 9399 رقبه خود اداره اوقاف و امور خیریه است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر تصریح کرد: با توجه به اینکه تصرف اراضی موقوفات یکی از دغدغه های اداره اوقاف و امور خیریه محسوب می‎شود به همین دلیل طی یک سال گذشته 4050 مورد از این رقبات در سامانه کاداستر بارگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 200 میلیارد ریالی ادارات دولتی به اوقاف کاشمر

بدهی 200 میلیارد ریالی ادارات دولتی به اوقاف کاشمر