مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 21:552020-10-19سياسي

چرا «دولت بی سر»؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان چرا دولت بی سر ؟! نوشت: 1- دولت بی سر (HEADLESS GOVERMENT) نام پروژه ای است که آمریکا و متحدانش با هدف تنش آفرینی و ایجاد نا امنی و بی ثباتی برای سه کشور ایران، - مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه طرح توطئه آمیز دولت بی سر علیه جمهوری اسلامی ایران هم کلید خورد و به صحنه آمد، نوشت: اکثریت قریب به اتفاق آن عده از مدعیان اصلاحات که در شیپور استعفای رییس جمهور می دمند، کسانی هستند که در کارنامه سیاه خود ننگ وطن فروشی در فتنه آمریکایی- اسراییلی 88 را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان چرا دولت بی سر ؟! نوشت: 1- دولت بی سر (HEADLESS GOVERMENT) نام پروژه ای است که آمریکا و متحدانش با هدف تنش آفرینی و ایجاد نا امنی و بی ثباتی برای سه کشور ایران، لبنان و عراق تهیه کرده و اجرای آن را از چند ماه قبل کلید زده اند.

بخش اصلی این پروژه (بخوانید طرح توطئه) حذف رییس دولت در کشور هدف است.

با این تفسیر که وقتی رییس یک دولت کناره می گیرد و یا کنار گذاشته می شود، زمینه لازم برای تنش آفرینی و برهم زدن ثبات و امنیت در آن کشور فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «دولت بی سر»؟!

چرا «دولت بی سر»؟!