مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-19بين الملل

آمریکا 6 افسر اطلاعاتی روس را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرد


معاون دادستان کل آمریکا با متهم کردن 6 افسر اطلاعاتی روس به دست داشتن در حملات سایبری علیه زیرساخت‌های سایر کشورها، اعلام کرد که وزارت دادگستری آمریکا علیه این 6 افسر روس اقامه دعوی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، «جان دیمرز» معاون دادستان کل آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری از اقامه دعوی علیه 6 افسر اطلاعات نظامی روسیه که طبق ادعای وی مظنون به دست داشتن در مجموعه‌ای از حملات سایبری علیه زیرساخت‌های دیگر کشورها و سایر جرایم سایبری هستند،‌ خبر داد.

بنابراظهارات معاون دادستان کل آمریکا، وزارت دادگستری این کشور 6 افسر مذکور را به حملات سایبری به دیگر کشورها به‌منظور آنچه «حمایت از تلاش‌های دولت روسیه برای تضعیف، انتقام‌جویی و بی‌ثبات کردن اوکراین و گرجستان و همچنین دخالت در انتخابات فرانسه و بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ کره جنوبی در سال 2018» خوانده شده، متهم کرده و آنها را تحت پیگرد قرار خواهد داد.

به گفته این مقام قضایی آمریکایی، تعدادی از اعضای این گروه 6 نفره قبلاً نیز به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 متهم شده‌ بودند، اما اتهامات اخیر آنها ارتباطی با این موضوع ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 6 افسر اطلاعاتی روس را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرد

آمریکا 6 افسر اطلاعاتی روس را به دست داشتن در حملات سایبری متهم کرد