مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 19:102020-10-19سياسي

عدم اطلاع رسانی برخورد با تخلفات، باعث ایجاد ذهنیت منفی درجامعه می شود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: عدم رسانه ای کردن تخلفات یک حسن دارد از جمله اینکه جو متشنج نمی شود اما در عوض مشکلاتی را هم در بر خواهد داشت از جمله اینکه مردم این فسادها و تخلفات را می بینند و عدم اطلاع رسانی ذهنیت مردم را منفی می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: عدم رسانه ای کردن تخلفات یک حسن دارد از جمله اینکه جو متشنج نمی شود اما در عوض مشکلاتی را هم در بر خواهد داشت از جمله اینکه مردم این فسادها و تخلفات را می بینند و عدم اطلاع رسانی ذهنیت مردم را منفی می کند.

آیت الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل، معاونین و کارکنان دیوان محاسبات استان با اشاره به نقش ویژه و جایگاه حساس این مجموعه در پیشگیری و اصلاح روند تخلفات گفت: یکی از موارد مهم در میان دستگاه ها اصلاح سیستم و جلوگیری از بروز انحراف و فساد است و نباید اجازه داد تا یک تخلف اتفاق بیافتد و بعد به دنبال مچ گیری باشیم.

امام جمعه زاهدان حساسیت کار دیوان محاسبات را از دو جهت حائز اهمیت دانست و بیان کرد: رعایت حقوق افراد و متقابلا رعایت حقوق نظام و بیت المال کار را سخت و حساس می کند به گونه ای که اگر سهل انگاری صورت گیرد حق مردم و نظام از بین می رود و در مقابل اگر سخت گیری در خصوص افراد صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اطلاع رسانی برخورد با تخلفات، باعث ایجاد ذهنیت منفی درجامعه می شود

عدم اطلاع رسانی برخورد با تخلفات، باعث ایجاد ذهنیت منفی درجامعه می شود