مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 19:002020-10-19بين الملل

تاکید مقامات فتح و حماس بر ادامه گفت وگوها برای تحقق آشتی ملی


صالح العاروری نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و جبرییل الرجوب دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح شامگاه امروز دوشنبه در اظهاراتی جداگانه بر ضرورت ادامه گفت وگوها و عقب ننشستن از تفاهمات قبلی برای تحقق آشتی ملی تاکید کردند.

- صالح العاروری نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و جبرییل الرجوب دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح شامگاه امروز دوشنبه در اظهاراتی جداگانه بر ضرورت ادامه گفت وگوها و عقب ننشستن از تفاهمات قبلی برای تحقق آشتی ملی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صالح العاروری اظهار کرد، گفت وگوهای مثبت و سازنده با جنبش فتح و دیگر گروه های فلسطینی ادامه خواهد داشت.

العاروری تصریح کرد که هدف از این گفت وگوها دست یابی به توافقی ملی در رابطه با نقشه راه ملی است که بتواند شراکت ملی مدنظر را محقق کرده و ملت فلسطین را بیش از پیش برای مقابله با چالش ها و تهدیدات پیش رو قدرتمند کند.

همچنین جبرییل الرجوب دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح گفت که تحقق شراکت ملی گزینه ای راهبردی و غیرقابل بازگشت است و تمامی گروه های فلسطینی با قناعت کامل بر آن اتفاق نظر دارند.

الرجوب خاطر نشان کرد که تمامی توافقاتی که قبلا بین گروه های فلسطینی بدست آمده، ثابت و بدون تغییر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقامات فتح و حماس بر ادامه گفت وگوها برای تحقق آشتی ملی

تاکید مقامات فتح و حماس بر ادامه گفت وگوها برای تحقق آشتی ملی