مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-19اقتصادي

بخش خصوصی واقعی دیگر برای خرید شرکت های دولتی اقدام نمی کند


هر واگذاری که به بخش خصوصی انجام شده تمام نهادهای نظارتی بلافاصله مداخله کرده و با کمال تاسف شاهدیم که به دنبال لغو بسیاری از واگذاری ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس نود و نهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت ، معدن و تجارت، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز بکار کرد.

در این جلسه به بررسی مشکلات سیاستی نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات سال 99 از جمله محدودیت های واردات در مقابل صادرات و همچنین مشکلات تعیین نرخ پایه های صادراتی و پیشنهاد محاسبه ریالی ارزش ریالی پایه های صادراتی پرداخته شد.

غلامحسین شافعی امروز در نود و نهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به جلسه امروز شورای اصل 44 گفت: در ارتباط با سیاست های اصل 44رو خصوصی سازی هیچ کس در کشور نمی تواند ادعا کند که از روند آن راضی بوده است که در راس این نارضایتی مقام معظم رهبری قرار دارند و در جامعه نیز شاهد این نارضایتی هستیم.

رییس اتاق بازرگانی ایران بیان داشت: از آنجا که عضو هیات واگذاری بوده ام میدانم که علیرغم تمام تلاش های انجام شده هر چه واگذاری به نهادهای دولتی، شبه دولتی و رد دیون بوده همه چیز با عافیت تمام شده و هیچ نوع اعتراضی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی واقعی دیگر برای خرید شرکت های دولتی اقدام نمی کند

بخش خصوصی واقعی دیگر برای خرید شرکت های دولتی اقدام نمی کند