مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-19فرهنگي

فیلمی به کارگردانی کودکان جنگ زده در جشنواره سائوپائولو


 فیلم چهار اپیزودی «زندگی روی جاده» به کارگردانی کودکان جنگ زده سوری و عراقی در بخش رقابتی «کارگردان های جدید» در چهل و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سائو پائولوی برزیل به نمایش در می آید.

-  فیلم چهار اپیزودی زندگی روی جاده به کارگردانی کودکان جنگ زده سوری و عراقی در بخش رقابتی کارگردان های جدید در چهل و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سائو پائولوی برزیل به نمایش در می آید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمپانی سینمایی مژ فیلم ؛ فیلمی چهار اپیزودی با عنوان زندگی روی جاده به کارگردانی کودکان جنگ زده تولید کرده که در کمپ های آوارگان سوریه و عراق زندگی می کردند و پس از جنگ و در مسیر بازگشت به کشورشان این فیلم ها را ساختند که مشاوران سینمایی؛ آموزش های لازم، جهت پیشبرد ساخت این آثار را به آنها ارائه داده بودند.

پیش از این و در سال 2015 برای ساخت پروژه فیلم زندگی روی مرز کلاس های آموزش فیلمسازی برای کودکان جنگ زده شهرهای کوبانی و شنگال (سنجار) برگزار شد و به مدت دو ماه، توسط مشاوران و گروه کارگردانی تعلیم داده شدند و سپس از میان آنها هشت نفر برگزیده شدند و به عنوان کارگردانان کوچک، این اثر مستند را کارگردانی کردند که در جشنواره های معتبر فیلم در سطح جهان با استقبال تماشاگران و منتقدان سینمایی مواجه شد و در ادامه موفقیت های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی به کارگردانی کودکان جنگ زده در جشنواره سائوپائولو

فیلمی به کارگردانی کودکان جنگ زده در جشنواره سائوپائولو