مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-19فرهنگي

از فرصت اکران آنلاین برای فرهنگ سازی استفاده کنیم+ یک فیلم


جشنواره فیلم کودک و نوجوان در حالی بخش عمده ای از فیلم هایش را بصورت مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پخش می کند که مدیر دبیرخانه این رویداد گفت: - از فرصت اکران آنلاین برای فرهنگ سازی استفاده کنیم+ یک فیلم جشنواره فیلم کودک و نوجوان در حالی بخش عمده ای از فیلم هایش را بصورت مجازی به دلیل شیوع "ویروس کرونا" پخش می کند که مدیر دبیرخانه این رویداد گفت: 89 نفر از صاحبان آثار موافق پخش آنلاین بودند.

تعداد اندکی هم مخالف بودند که به دلیل مخالفت و نبود امکان دیده شدن آثار توسط کودکان و نوجوانان و اعلام نظر آنها به عنوان داور، فیلم شان از جشنواره کنار گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره ها و گردهمایی ها هر ساله برگزار می شدند تا علاوه بر تماشای فیلم ، ساعت ها علاقه مندان، اهالی سینما و رسانه در حاشیه برگزاری آن با هم گفتگو داشته باشند؛ حتی برخی از این گفتگوها به همکاری منجر می شد و برخی دیگر رفع دلتنگی بود برای دیدار دوستانی که مدتی بود از آنها خبر نداشتند.

اما حالا که رویدادهای سینمایی قرار است به دلیل شیوع کرونا محازی برگزار شود؛حسرت دیدارها و تماشای دسته جمعی فیلم باقی می ماند اما شاید بتوان جنبه مثبت این ماجرا را دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرصت اکران آنلاین برای فرهنگ سازی استفاده کنیم+ یک فیلم

از فرصت اکران آنلاین برای فرهنگ سازی استفاده کنیم+ یک فیلم