مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-19بين الملل

بلاروس یک شهروند آمریکا و 2 مخالف را به حبس خانگی منتقل کرد


بر اساس گزارش یک پایگاه اینترنتی، مقام های بلاروس یک رایزن سیاسی دارای شهروندی آمریکا و دو تن از چهره های مخالفان را از زندان آزاد کرده و در حبس خانگی قرار دادند.

- بر اساس گزارش یک پایگاه اینترنتی، مقام های بلاروس یک رایزن سیاسی دارای شهروندی آمریکا و دو تن از چهره های مخالفان را از زندان آزاد کرده و در حبس خانگی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این یک امتیاز نادر داده شده از سوی آلسکاندر لوکاشنکو رییس جمهوری بلاروس بعد از ماه ها اعتراضات علیه دولتش است.

ویتالی شکلیاروف، رایزنی که قبلا در آمریکا و روسیه کار کرده در ماه ژوییه در بلاروس دستگیر و متهم به سازماندهی بی نظمی عمومی در دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری جنجالی 9 اوت شد.

بر اساس گزارش رسانه Tut.

by، او به همراه لیلیا ولاسووا، از اعضای یک گروه مخالف دولت موسوم به شورای هماهنگی و ایلیا سالی، وکیل ماریا کولسنیکووا، از رهبران مخالفان که در جریان برخوردهای بعد از انتخابات دستگیر شد از زندان آزاد شده و در حبس خانگی قرار گرفته اند.

این سه نفر جزو گروه کوچکی از چهره های به زندان افتاده مخالف دولت بلاروس هستند که در تاریخ 10 اکتبر در جریان بازدید آلکساندر لوکاشنکو از یک بازداشتگاه متعلق به سازمان کا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاروس یک شهروند آمریکا و 2 مخالف را به حبس خانگی منتقل کرد

بلاروس یک شهروند آمریکا و 2 مخالف را به حبس خانگی منتقل کرد