مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-19اقتصادي

معین کارت بانک پارسیان با هدف کمک به زندانیان غیرعمد رونمایی شد


مراسم رونمایی از معین کارت بانک پارسیان، یکشنبه 27 مهر در ساختمان مرکزی این بانک با حضور مدیران ارشد این بانک و مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور برگزار شد.

- در این مراسم عضو هیات مدیره و معاون طرح و توسعه بانک پارسیان، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان حضور داشتند و توضیحاتی در خصوص این محصول ارائه کردند.

عضو هیات مدیره و معاون طرح و توسعه بانک پارسیان در این مراسم با ارایه آمارهایی از میزان سرمایه، تعداد شعب، نیروی انسانی و ظرفیت های کنونی بانک پارسیان، گفت: مجموع دارایی های بانک حدود یک هزار و 650 هزارمیلیارد ریال است که 970هزار میلیارد آن مربوط به تسهیلات اعطایی و مطالبات به افراد حقیقی خصوصی به جز بانک هاست.

ضرغامی با اشاره به نقش مهم استارت آپ ها در توسعه جوامع امروزی گفت: بر این باوریم که در حال حاضر افزایش نرخ رشد سرمایه گذاری و تولید، حاصل فروش مواد خام و اولیه نیست.

آنچه که منجر به شکوفایی اقتصادی می شود ، محصول مغز و تفکر انسانی است و این شرکت های دانش بنیان هستند که آینده اقتصاد جهان را رقم می زنند.

بر این اساس بانک پارسیان در راستای ارتقای سرمایه انسانی به عنوان یکی از جنبه های مسئولیت های اجتماعی، حمایت از شرکت های دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معین کارت بانک پارسیان با هدف کمک به زندانیان غیرعمد رونمایی شد

معین کارت بانک پارسیان با هدف کمک به زندانیان غیرعمد رونمایی شد