مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-19سياسي

تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان رفسنجان


فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان محدودیت های جدید در مقابله با موج جدید کرونا در این شهرستان را ابلاغ کرد که بر مبنای آن محدودیت ها تشدید شده است.

- ایسنا/کرمان فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان محدودیت های جدید در مقابله با موج جدید کرونا در این شهرستان را ابلاغ کرد که بر مبنای آن محدودیت ها تشدید شده است.

دکتر مجید فصیحی هرندی صبح امروز 29 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اضطراری و عواقب ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و پیش بینی وخامت اوضاع در روزهای آینده، ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان محدودیت های جدیدی را از تاریخ 29 مهرماه لغایت 8 آبان ماه در سطح شهرستان اعمال نموده است که بر مبنای آن علاوه بر مسوولیت اخلاقی متخلفین از اجرای دستورالعمل ها با خاطیان بر خورد قانونی می شود.

وی با اعلام این محدودیت ها افزود: تالارها با یک سوم ظرفیت بدون انجام تشریفات خاص (سفره عقد، عاقد، فیلمبرداری، کیک عروسی و.

) و فقط جهت سرو غذا با حضور ناظر بهداشتی می توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

رییس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان با بیان اینکه گیم نت ها از تاریخ 29 مهرماه تا 8 آبان ماه به مدت ده روز تعطیل خواهند بود، ادامه داد: فعالیت رستورانها و کافی شاپ ها از تاریخ 29 مهرماه تا 8 آبان به مدت ده روز به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان رفسنجان

تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان رفسنجان